Mô tả công việc

- Work with supplier, forwarder company or Customs department to export - import goods, build and check trading contracts, invoices, packing list to make smoothly process for import - export
- Handle issue of import - export.
- Make the payment request to pay all fees related with: Customs fees, Invoices fees...and handle for all problem of Tax fees
- Follow and provide all necessary document for Accounting to ensure payment process for supplier ontime .
- Provide sample of import goods for the "Quatest 3"
- Other task assigned by head department.

Yêu cầu công việc

- Female, from 20 to 30 years old, major in import - export, purchasing, english or related.
- Willing to training for fresher
- Fluent in Microsoft office (Excel, Word...)
- Fulent in English

Phúc lợi công việc

- Discussed in the interview

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 321 / 0
Logo Công ty TNHH Thai Corp International (Việt Nam) Công ty TNHH Thai Corp International (Việt Nam)
Phòng số 1902A, Tầng 19, Mê Linh Point Tower, Số 2, Ngô Đức Kế, Bến Nghé, Quận 1, TP Hồ Chí Minh
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
21/08/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Khác

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nữ, từ 20 tới 30 tuổi
Import - Export Officer (6 Months Temporary)
Công ty TNHH Thai Corp International (Việt Nam)
Nộp đơn